Dodano 2014-01-19 przez Magda Kośmicka
AKTYWIZUJ SWOJE CIAŁO bo kobietom nigdy za mało!

AKTYWNĄ BYĆ - CZYLI POMYSŁ NA SIEBIE. 

Szefowe, pracownice, żony, matki, sprzączki i kochanki czyli KOBIETY. Dom, praca, dzieci, ale gdzie w tym wszystkim jesteśmy MY czyli kobiety, zadbane, eleganckie i zawsze wypoczęte?

Na co dzień spotykam się ogromną liczbą kobiet w rożnym wieku i w rożnej sytuacji życiowej, jedno je łączy - nie mają czasu. Czy potrzeba naprawdę tak wiele, aby krótką małą chwilkę poświęcić tylko dla siebie? Będąc instruktorem fitness, mając własną działalność i będąc matką, z jednej strony rozumiem podejście kobiet. Wiem dobrze, ile obowiązków na co dzień czeka nas po powrocie z pracy, ale wiem również, że ten czas poświęcony dla siebie odbija się pozytywnie na członkach naszej rodziny. Bo czy jest coś lepszego, dla dzieci i męża, jak zadowolona z siebie mama i żona?

Od zawsze moją odskocznią od codziennych obowiązków był sport, w różnych wersjach. Po męczącym treningu czułam odprężenie i reset po całym dniu pracy. Sytuacja się zmieniła gdy zaszłam w ciąże i okazało się, że już nie mogę ćwiczyć w takiej formie jak do tej pory. Wtedy w mojej głowie, narodził się pomysł zebrania takich ćwiczeń, które będę mogła ćwiczyć w ciąży.

Zabrałam się do pracy. Moje ciało zmieniało się, a co za tym idzie, również możliwości, kondycja i zakres ruchu. Sprawdzając na sobie i na swoim ciele, opracowałam zestaw ćwiczeń bezpiecznych w okresie ciąży, a przy okazji zwalczających wszelkie dolegliwości związane z tym okresem. Udało się, czułam się świetnie. Postanowiłam moją wiedzą podzielić się z innymi Mamami i tak powstał blok fitness w ciąży (fitnesszmagda.blogspot.com). Podobnie sytuacja wyglądała, kiedy już urodziłam swoja pierwszą córkę i z braku laku zaczęłam ćwiczyć z nią. Pomału zaczęły się przyłączać do mnie inne Mamy, które chciały wrócić do formy sprzed ciąży, a nie miały gdzie zostawić dzieci. Stąd pomysł na biznes www.permo.pl który powstał z własnych potrzeb i pasji a dodatkowo pozwala mi połączyć pracę z życiem rodzinnym – NIE MA NIC CENNIEJSZEGO.

Każda z nas tworzy własną historię i przestrzeń wokół siebie. Postarajcie się zorganizować tak, aby w codziennym życiu znaleźć czas na swoje pasję i zainteresowania – może również z pożytkiem dla innych.

Przygotuj się na swój "maraton" ćwicz i bądź Aktywną Mamą!


Czy wiesz, że średni czas porodu to 7-10 godzin, w tym zestawieniu wydatek energetyczny w czasie porodu porównywalny jest do przebytego 40-50 km maratonu…

…gimnastyka w ciąży jest tak istotna, poprawia funkcjonowanie i wywiera pozytywny wpływ na psychikę. Ćwiczenia dla kobiet w ciąży zalecane są przy prawidłowo przebiegającej ciąży. Przygotuj się na poród i nabierz siły do opieki nad swoim maleństwem.

 

Już od 23 stycznia startujemy w CoWalski - Aleja Inspiracji

Więcej o zajęciach - www.permo.pl

Warto przeczytać także